Yritus – Devolon

Future proof alusta loppuun

Kaiken tekemisemme taustalla on ajatus siitä, millaista ohjelmistokehityksen pitäisi mielestämme helpoimmillaan olla.

Olemme koko historiamme ajan painottaneet järkevien, tuevaisuutta kestävien teknologiavalintojen ja designin tärkeyttä. Aineettoman tuotekehityksen ei tarvitse olla kertakäyttöistä. Oikeilla valinnoilla ohjelmisto ja muut ratkaisut ovat käytettävämpiä, asiakasystävällisempiä sekä taloudellisesti kestävämpiä.

Senior-tason arkkitehtimme, sovelluskehittäjämme sekä projektiammattilaisemme toimivat Future proof -prosessimme mukaan, jossa tutkimme ja testaamme kehitystyön jokaista vaihetta tarkkaan valittujen parametrien mukaan, luomalla asiakkaallemme kestävää ja laadukasta koodia.

Piertu

“Joustavuus ja kyky reagoida asiakkaan mukaan on tärkeintä.”

Asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen kehittäminen ei ole rakettitiedettä. Tärkein taito on osata asettua asiakkaan asemaan, ja arvioida kriittisesti omaa suoritustaan niiden linssien läpi. Näin olemme kehittäneet palvelua, jollaista itsekin olisimme valmiita ostamaan.

Perttu Rytsölä

kehitysjohtaja

Devolonilla tapahtuu

Asiaa

Tutustuminen etätyön aikana

05.10.2020

Mitäköhän tuon työkaverin elämään kuuluu? Miksi se oli niin kireä aamun palaverissa? Mitä tuo kaveri oikeasti haluaa uraltaan ja meidän yrityksestä?   Etätyö asettaa uudenlaiset hankaluudet työyhteisöille. Enää ei voida rennosti kertoa kuulumisia matkalla lounaalle tai jutella fiiliksiä eilisillan konsertista kahvikoneen jauhaessa puruja.   Yritysjohdolle etätyö asettaa aivan omat haasteensa. Hyvistä työntekijöistä halutaan pitää kiinni […]

Lue lisää...

Case Museokortti, viisi vuotta myöhemmin

12.11.2020

Toukokuussa alussa 2015 elettiin jänniä päiviä, kun Museokortti-järjestelmä otettiin käyttöön. Saman päivän aikana avattiin 180 kohdetta, jossa korttia piti voida käyttää ja myydä ja lisäksi kortille verkkokauppa ja asiakassivut.   Kaikki valmistui viime tingassa. Helmikuun alussa olimme tehneet, puolentoistavuoden neuvottelujen jälkeen, sopimuksen Museoliiton kanssa järjestelmän toimittamisesta. Alkamispäiväksi sovittiin 1.5, mutta kun sen lähestyessä ymmärrettiin, että […]

Lue lisää...

Miten välttää toimittajalukko?

05.10.2020

Palveluntarjoajaa valitessa on tärkeää välttää toimittajalukitus eli vendor lock. Tällä tarkoitetaan yksinkertaisesti sitä, että palveluntarjoaja sitoo asiakkaan itseensä tavalla, joka ei ole asiakkaan edun mukaista. Ongelma ilmenee korkeana ja yleensä nousevana hinnoitteluna ja toimittajan vaihtamisen vaikeutena Keräsimme tähän ryhmitellysti muutamia kokemuksemme opettamia neuvoja, joiden toivomme sinua auttavan. 1. Sopimuksellinen vendor lock on helpoiten estettävä lukitus […]

Lue lisää...

Ketkä näitä oikein tekee?

Devolonin tiimi

Mitä ne oikein puuhaavat?

Tilaa Devolonin uutiskirje

Tilaa tästä Devolonin kuulumiset. Emme täytä sähköpostiasi turhilla viesteillä, vaan toimitamme sinulle kerran kuukaudessa teräviä huomioita ja rahan arvoisia oivalluksia ohjelmistokehityksen ja digitaalisen liiketoiminnan maailmasta.