Lentoparkki – Devolon

Enemmän tekoja kuin lupauksia

Parhaita myyjimme ovat tyytyväiset asiakkaamme

Perustamisestamme lähtien olemme tarttuneet rohkeasti eri toimialan haasteisiin ja muuttaneet samalla tapaa, jolla teknologia otetaan osaksi liiketoimintaa ja sen kehittämistä. Esittelemme seuraavien esimerkkien avulla osaamisemme kulmakivet: liiketoimintaosaamisen, ohjelmistokehityksen, laajojen kokonaisuuksien hallinnan sekä käyttäjäkokemusosaamisen.

Tutustu referensseihimme ja ota meihin yhteyttä, mikäli haluat keskustella siitä, miten aikaa kestävä teknologia voi auttaa sinun liiketoimintaasi.

Lentoparkki

Lentoparkki on Helsinki-Vantaan lentoaseman matkailijoita ja yrityksiä palveleva pysäköintialan toimija. Yritys on yli 30-vuotisen toimintansa aikana vakiinnuttanut asemansa matkailijoiden pysäköintivalintana ja tarjoaakin pysäköintipaikat yli 2000 ajoneuvolle.

 

Lentoparkki aloitti yhteistyön Devolonin kanssa 2012 hankkeessa, jonka tavoitteena oli kehittää yrityksen CRM:ää ja kanta-asiakasjärjestelmää. Kymmenien tuhansien kontaktien hyödyntäminen sekä lisämyynnissä että asiakastyytyväisyyden kasvattamisessa oli kehitystyön keskiössä.

 

Yhteistyön aikana on rakennettu verkkopalvelun ja mobiiliapplikaation lisäksi integraatioita Lentoparkin käyttämien muiden ohjelmistojen välille, ja näin on saatu rakennettua yhtenäinen, helppo asiakaskokemus pysäköinnin varauksesta matkan jälkeiseen auton hakuun.

 

“Yhteistyömme on kehittynyt vuosien saatossa kokonaisvaltaiseksi, liiketoimintakriittiseksi tekemiseksi, jossa Devolonin tiimi on täydellisesti ymmärtänyt digitalisaation ja ohjelmistokehityksen olevan tärkeä osa yrityksemme menestystä. Arvostan erityisesti Devolonin taitoa rakentaa teknistä arkkitehtuuria katsomalla koko ajan askeleen pari tulevaisuuteen, turvaamalla liiketoimintamme rullaaminen myös jatkossakin”, kertoo yhteistyöstä Lentoparkin Stefan Nyman.

 

Lentoparkin applikaatioon on mm. Integroitu Finnairin Plus-järjestelmä, jonka myötä Lentoparkki voi antaa automaattisesti asiakkailleen pisteitä pysäköinnin arvon mukaan. Integraatioihin kuuluu myös auton rekisterikilven tunnistavan järjestelmän liittäminen varsinaiseen kanta-asiakasohjelmaan maksujärjestelmineen.

Ketkä näitä oikein tekee?

Devolonin tiimi

Mitä ne oikein puuhaavat?

Tilaa Devolonin uutiskirje

Tilaa Devolonin uutiskirje

Tilaa tästä Devolonin kuulumiset. Emme täytä sähköpostiasi turhilla viesteillä, vaan toimitamme sinulle kerran kuukaudessa teräviä huomioita ja rahan arvoisia oivalluksia ohjelmistokehityksen ja digitaalisen liiketoiminnan maailmasta.